Auteur Topic: Wederopstanding!  (gelezen 4633 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Poppe

  • Tipsy
  • ***
  • Berichten: 158
    • Bekijk profiel
Wederopstanding!
« Gepost op: april 13, 2012, 01:01:34 pm »
Een hele goede lente iedereen!
Na heel lang afwezig te zijn geweest, ben ik eindelijk terug op het forum.
Doordat ik in totaal 60 liter mede weg heb moeten gooien, was mijn motivatie om nog een mede te maken behoorlijk weggezakt.
Uiteindelijk is het toch gelukt om begin november voorzichtig 10 liter drap, om te zetten in 9 liter verrukkelijke mede.
Met volle moed pak ik mijn brouw-flessen weer uit de doos en smeed plannen voor goddelijke brouwsels.

Ik blijf echter sceptisch, want ik ben er nog steeds niet achter gekomen, waarom al mijn mede tegelijk mislukte.
Er staat hier weinig over op de site (zo wel, dan heb ik ongelijk), dus ik ga zelf maar een nieuw topic aanmaken over mijn ervaring met rotte mede :'(  (niet in dit topic).

Ik kijk er weer naar uit om ideeën met oude bekende en nieuwe forum-leden te delen.

 ))J proost
Geen mondkost is slechter
voor een mens op reis
dan overmaat aan mede!

De Baldadige Bij

  • Laveloos
  • *****
  • Berichten: 590
  • The Queenbee
    • Bekijk profiel
    • de Baldadige Bij
Re: Wederopstanding!
« Reactie #1 Gepost op: april 23, 2012, 08:48:57 pm »
Welkom terug dan, we hadden je al gemist!

 ))J
Kabooom!

Big Daddy Bee

  • Administrator
  • Dronken
  • *****
  • Berichten: 269
  • ik ben een alcoholist :)
    • Bekijk profiel
Re: Wederopstanding!
« Reactie #2 Gepost op: september 05, 2012, 06:07:35 pm »
Ik blijf echter sceptisch, want ik ben er nog steeds niet achter gekomen, waarom al mijn mede tegelijk mislukte.
Er staat hier weinig over op de site (zo wel, dan heb ik ongelijk), dus ik ga zelf maar een nieuw topic aanmaken over mijn ervaring met rotte mede :'( 

Hee Poppe!!

We hebben je inderdaad gemist  :) Wat je hierboven zegt doet me denken aan een would-be filmmaker, waarvan zijn filmproductie compleet de mist in ging (slechte planning en script, vrienden die kwamen helpen waren dronken etc. etc.) Een tijdje later heeft diezelfde gast een documentaire gemaakt over hoe hij zelf mislukt was als filmmaker, en daarmee won hij toen prijzen hahaha.

Dus wie weet, straks wordt je nieuwe topic een inspiratie voor velen en ben je een held  :))
`8{]]]> Sí man i yulma nin enquantuva? :P