Evenementen > Proeverijen

proeverij

<< < (2/4) > >>

Medeblander:
Oeh, goed plan, zo'n zelfgemaakte mede proeverij. Ik ben er bij! :D

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Karlo op augustus 30, 2010, 03:37:19 pm ---Ja precies. en dan kan iedereen wat vertellen. wel zo leuk.

--- Einde van citaat ---

van de winter met een karig groepje al eens gedaan, was erg leuk, maar ik denk dat het inderdaad weer tijd wordt er een te organiseren. Dit keer wel iedereen in bijenpak natuurlijk :P

Medeblander:

--- Citaat van: De Baldadige Bij op september 23, 2011, 06:53:46 pm ---Dit keer wel iedereen in bijenpak natuurlijk :P

--- Einde van citaat ---

Pardon?  ???

Maareh, waar zit iedereen? Ik heb zo het rare idee dat de meesten ergens in de Provincie rondzwermen... maar waar! :D

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Medeblander op september 26, 2011, 06:54:39 am ---Pardon?  ???

Maareh, waar zit iedereen? Ik heb zo het rare idee dat de meesten ergens in de Provincie rondzwermen... maar waar! :D

--- Einde van citaat ---

Ja iedereen zit overal en nergens, dus ik dacht aan een feestje met gelegenheid om een tentje op te zetten. Hoeft niemand terug te rijden en zodoende ook niemand aan de alcoholvrije mede :)
Is Geldrop (bij Eindhoven) een beetje haalbaar voor iedereen?

Big Daddy Bee:

--- Citaat van: Medeblander op september 22, 2011, 01:19:16 pm ---Oeh, goed plan, zo'n zelfgemaakte mede proeverij. Ik ben er bij! :D

--- Einde van citaat ---

Haha lol zo meer dan een jaar na dato die enthousiaste reactie!

Maar het moge buiten kijf staan dat ik ook voor ben, de vorige keer was onze mede-meet namelijk extreem geweldig, wát een super feestje, en het lijkt alweer zo lang geleden!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie