Auteur Topic: proost mede genoten  (gelezen 5095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Japie Bee

  • New bee
  • *
  • Berichten: 18
  • Hoort de wind waait!
    • Bekijk profiel
    • BIJENRAADSEL
proost mede genoten
« Gepost op: december 20, 2013, 10:20:08 pm »
O wat een genot een groepje mede genoten te leren kennen. Ben imker en knutselaar, maak allerlei waarmee ik een inkomen verwerf. Ooit een imker cursus gedaan en voor het eerst mede geproefd, geraakt door de spirituele smaak van slechts wat water en honing. Dit wilde ik in de toekomst zelf kunnen maken. De mede die ik nu maak is eigenlijk van schraap - honingramen stoom schoon maak restjes. Ik heb zo'n 50 bijenvolken waarvan ik honing, was en propolis win. In het voorjaar wat meer en in het najaar wat minder. Op Texel hebben we nog zwarte bijen, eigenlijk het oerras in dit gedeelte van noord Europa. Afijn ik hou van mijn bijen en de zee en hoop via dit forum nieuwe smaken te proeven

m.kolsters

  • Global Moderator
  • Dronken
  • *****
  • Berichten: 419
  • Mede imker
    • Bekijk profiel
Re: proost mede genoten
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2014, 02:36:50 pm »
Dag Japie. Is mij wel tegen gevallen dat niet een mede maker je welkom heeft geheten.
Maar als nog doe ik het dan, ben de enige mede maker denk ik zo te lezen.
Zijn er wel meer maar die zijn in winter slaap, daar hoeft het niet voor te vriezen zo als je merkt.
Toch gaan we proberen om ze wakker te maken met veel smaken zie foto's verder op geplaatst.
Tinus.

tel 06-15203088

Agravain

  • Tipsy
  • ***
  • Berichten: 147
  • Tweede batch gebotteld.
    • Bekijk profiel
Re: proost mede genoten
« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2014, 07:17:29 pm »
Hoi Japie,

ik heb je intro helemaal over het hoofd gezien. Maar bij deze als nog hartelijk welkom.
Komop gistjes, een beetje doorwerken. Mijn vorige batch is bijna op.