Auteur Topic: Thomas van MakanaMede.nl  (gelezen 5492 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MakanaMede.nl

  • New bee
  • *
  • Berichten: 3
  • bzzzz zzz zzzz ZZZ!!!!???
    • Bekijk profiel
    • MakanaMede.nl
Thomas van MakanaMede.nl
« Gepost op: april 09, 2013, 05:10:49 pm »
Hallo Beste Medemensen!

Aangenaam ik ben Thomas van MakanaMede.nl en wel bekend van onder meer de Elf Fantasy Fair en de Pirate Mead Bar.

Ik ga zelf stoppen met de Pirate Mead Bar op de EFF en nieue avonturen opzoeken en ga langzaam mijn verkoop van mede afbouwen aan consumenten. Dus voor bestellingen kan je bij mij niet terecht  :o  ;)

Nu heb ik een grote liefde voor historische dingen, mede en vooral mythologie en legende's zoals de Edda van de Vikingen dat ik hier kom buurten om te kijken wat voor weetjes er zijn en wat ik nog kan leren.

Als ik niet met mede bezig ben ga ik vooral vurig tekeer met Vuurgilde.nl en wil ik graag op korte termijn het wereldrecord vuurspuwen verbreken.   _^_  Iets met een passie voor nieuwe uitdagingen.  :)) Tot nu toe is die weg vooral erg gezellig met enorm veel mooie avonturen.  ))J  +X+

Mijn kleur sokken? Zwart! Verder, wil je iets weten over de achtergrond over mede, gerechten met mede, historische dingen? Vraag raak!

De Baldadige Bij

  • Laveloos
  • *****
  • Berichten: 590
  • The Queenbee
    • Bekijk profiel
    • de Baldadige Bij
Re: Thomas van MakanaMede.nl
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2013, 06:20:02 pm »
hey leuk! welkom hier! en kom maar op met al die verhalen!  ))J +X+ _^_
Kabooom!

Hobbes

  • New bee
  • *
  • Berichten: 39
  • Iccarus Mede
    • Bekijk profiel
    • Iccarus Mede
Re: Thomas van MakanaMede.nl
« Reactie #2 Gepost op: april 24, 2013, 08:40:07 pm »
Welkom Thomas, is er al iemand die je plaatsje heeft ingenomen en zo niet, heb je nog tips en trucs?

We kunnen er rustig vanuit gaan dat Rembrandt nooit gevoetbalt heeft. thans niet in clubverband