Mede > Proost!

Katers

(1/6) > >>

De Baldadige Bij:
Je kent het wel, dan ben je een kater, heb je een kater en dan hebben ze t ook nog door! Gelukkig zijn er dan soms fietspompen om je achter te verstoppen.

Karlo:
Een fietspomp...dat scheelt, maar om nou een kater op te blazen.... Heeft één van jullie trouwens wel eens een kater overgehouden aan mede? ik niet. Dat krijg ik alleen als er mede op staat en het stiekum een wijn is. Hoewel ik wel een vriendin en een kind aan mede heb overgehouden :P

De Baldadige Bij:
ik vrees dat ik morgen een kater heb van Bier misschien....
beetje een plebs kater dan.... maar de omstandigheden waren er naar :)
hopelijk kan ik morgen die fietspomp weer vinden om me achter te verstoppen, en hou ik er geen vriendin en kind aan over :)

Draak:

--- Citaat van: Karlo op augustus 29, 2010, 05:40:02 pm ---Heeft één van jullie trouwens wel eens een kater overgehouden aan mede?

--- Einde van citaat ---

Katers hebben het over het algemeen heel zwaar met mij. Maar toch heb ik een keertje een kater overgehouden aan mede. Toen had ik in gezelschap een fles geleegd die ik bij een poolse re-enacter kocht. De smaak had me al moeten waarschuwen. Smaakte meer naar zelfgestookte wodka met wat medesmaak dan naar mede.

De Baldadige Bij:
een kater van mede, hm nou het was een kater van de combinatie van een fles zelfgemaakte mede, een fles zelfgemaakte rose, en wat beurse wijntjes en biertjes die ze op festivals achter de bar verkopen....
was wel een flinke kater ja....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie