Auteur Topic: Een lofzalige reclame uit Canada  (gelezen 9674 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hobbes

  • New bee
  • *
  • Berichten: 39
  • Iccarus Mede
    • Bekijk profiel
    • Iccarus Mede
Een lofzalige reclame uit Canada
« Gepost op: december 29, 2012, 09:20:22 pm »
En Kennis uit Canada maakte deze text voor mijn mede, snakeoil stijl
Ik heb er om kunnen grinniken

THE BEST MEDE FROM THE BEST HONEY AT THE BEST PRICE!
MADE PROUDLY IN THE NETHERLANDS OF 100% DUTCH HONEY USING A 600 YEAR OLD WAY!

Our mede is pure unlike these you can find elsewhere and is made out of pure Dutch honey ONLY without any additives, preservatives, sugar or chemicals or components of any kind. Purehoney is collected in the fields of The Netherlands and we take this straight from the honeywell just as the bees left the honey there and no human activities of any sort touches this puregift of nature. We apply a 600 year old pure way of brewing and distilling our honey withoutadding anything to the naturally acquired honey. Then we offer you the best taste of our natureat the lowest price, beautiful and abundant of the best honey giving flowers in the world. Andthis is why our honey is the best in the world. We use only the best Dutch honey for our medeand the best way to convert the honey into mede. Hence, we give you the best mede in the worldimpossible to match by any other manufacturer.

Also, our mede combines the medicinal qualities of alcohol with the proven natural medicinalqualities of our honey. Even now, in the 21st century, with our advanced medicine, medeis a necessity in most cases of treatment of diseases and recovery processes and is highlyrecommended by doctors and hospitals alike.
The strength which honey and mede give to the human organism make mede a preferable drinkduring, before or after sports and other activities.
Mede is an excellent drink for hot climates and will definitely bring the warmth of SouthernEurope, Hawaii, Australia and New Zealand, Southern USA, The Caribbeans and Africa, theexotic islands and archipelagos of the Atlantic and Pacific Oceans and the Mediterraneans toyour table.

Mede may prove to be an excellent drink during the cold wet season for all who can’t wait forthe spring to come and for people with arthritis or weather intolerances.
Mede also improves bad breath. Eliminates or masks alcohol and other smells.
Mede is a natural aphrodisiac.

You may wish to try our mede in many ways:

Straight: this is how you get to taste our nature directly in the purest way. Mede can beserved:o Cold,o In room temperatures
o Warmed up.Thus our mede is a drink for any table in any weather.
In Cocktailso
Mede Screwdriver: Mede and Vodka
o Medakis: Mede and Greek Ouzoo
Medemint: Mede and Minto
French Evil: Mede and Abscento
The Dutch Virgin: Mede with certain types of desert beero
The Dutch Wine: Mede with Red or White Wineo
The Dutch Scotch: Mede with Scotch or Bourbon. Mede tremendously improvesthe taste thereof.o
The Dutch Italian Connection: Mede with Martinio
The Dutch Bond: Mede, Vodka and Martini. Can be shaken or stirred.
Medejuana: Mede with marijuana tea and drinks.o Medorient: Smoke pipes through mede.
o Medea: A. K. A. The Dutch Tea: Put mede in your tea. Thus you get alcohol as in Irish Tea and honey as in the best tea rooms in the world.
o Mediac: Mede and French Cognac or Metaxa.
o Minty Driver: Mede, Mint and Ouzo or VodkaBeach Drink: Serve any way you want on any beach and beware of looking at the girls!

 GET HOBBEMAS MEDE:THE BEST MEDE FROM THE BEST HONEY AT THE BEST PRICE!
We kunnen er rustig vanuit gaan dat Rembrandt nooit gevoetbalt heeft. thans niet in clubverband

m.kolsters

  • Global Moderator
  • Dronken
  • *****
  • Berichten: 419
  • Mede imker
    • Bekijk profiel
Re: Een lofzalige reclame uit Canada
« Reactie #1 Gepost op: december 30, 2012, 08:21:46 am »
He Hobbe mans wel in het hollands.
Jij kan engels en ik mede maken, dus vertaal.
Tinus.

tel 06-15203088

Hobbes

  • New bee
  • *
  • Berichten: 39
  • Iccarus Mede
    • Bekijk profiel
    • Iccarus Mede
Re: Een lofzalige reclame uit Canada
« Reactie #2 Gepost op: december 30, 2012, 09:23:09 am »
Om en nabij de beste vertaling zonder de mixmede receptjes  :P

DE BESTE MEDE VAN DE BESTE HONING VOOR DE BESTE PRIJS!
 
MET TROTS GEMAAKT IN HUIZEN
 
VAN 100% HUIZERSE  HONING
 
GEBROUWEN VOLGENS EEN 600 JAAR OUD RECEPT
 
Onze mede is puur, in tegenstelling tot wat u elders kan vinden. En is gemaakt van puur Nederlands honing ALLEEN zonder additieven, conserveringsmiddelen, suiker of chemische stoffen of componenten van welke aard ook. Zuivere pollen worden verzameld op Huizerse heiden en omstreken, waarbij de bijen deze omzetten in pure honing, er is nauwelijks menselijke inmenging bij aanwezig bij dit pure geschenk van de natuur. Wij hanteren een 600 jaar oude zuivere manier van brouwen en distilleren van onze honing tot mede, een geschenk van de natuur zelf. Daardoor bieden wij u de beste smaak van onze natuur voor een lage prijs. En dit is de reden waarom onze honing is de beste in de wereld. Wij gebruiken alleen de beste Nederlandse honing voor onze mede en de beste manier om de honing te zetten in mede. Daarom geven wij u de beste mede in de wereld onmogelijk na te maken door een andere fabrikant. Omdat er met liefde aan ons product wordt gewerkt
 
Ook onze mede combineert de geneeskrachtige eigenschappen van alcohol met de bewezen natuurlijke geneeskrachtige kwaliteiten van onze honing. Zelfs nu, in de 21e eeuw, met onze geavanceerde geneeskunde, mede is een noodzaak in de meeste gevallen van behandeling van ziekten en het herstel processen en wordt sterk aanbevolen door artsen en ziekenhuizen.
 
De kracht die honing en mede te geven aan het menselijk organisme te maken mede een voorkeur drankje tijdens, voor of na het sporten en andere activiteiten.
 
Mede is een uitstekende drank voor warme klimaten en zal de warmte van Zuid-Europa, Hawaï, Australië en Nieuw-Zeeland, Zuid-Amerika, de Cariben en Afrika, de exotische eilanden en archipels van de Atlantische en Stille Oceaan en de Middellandse Zee en zeer  zeker naar uw tafel .
 
 
Mede is een uitstekende drankje tijdens de koude natte seizoen voor iedereen die niet kan wachten tot de lente weer komt en voor mensen met artritis of het weer intoleranties.
 
Mede verbetert ook de slechte adem. Elimineert of maskert alcohol en andere geuren.
   
Mede is een natuurlijk afrodisiacum.
 
 
 
KOOP NU HOBBEMAS MEDE:
 
DE BESTE MEDE UIT DE BESTE HONING VOOR DE BESTE PRIJS!
We kunnen er rustig vanuit gaan dat Rembrandt nooit gevoetbalt heeft. thans niet in clubverband

m.kolsters

  • Global Moderator
  • Dronken
  • *****
  • Berichten: 419
  • Mede imker
    • Bekijk profiel
Re: Een lofzalige reclame uit Canada
« Reactie #3 Gepost op: december 30, 2012, 11:14:13 am »
Ja mooie reclame maar eerst laten proeven en dan gaan we het op het forum zetten.
Wil wel een paar flessen ruilen, heb wel een smaakje of ???????
Maak je van hei honing mede, en koude honing dat zelf gaat gisten en 5 jaar geduld voor het op de fles kan.
Dan wil ik hiervan proeven en ruilen.
Tinus.

tel 06-15203088

Hobbes

  • New bee
  • *
  • Berichten: 39
  • Iccarus Mede
    • Bekijk profiel
    • Iccarus Mede
Re: Een lofzalige reclame uit Canada
« Reactie #4 Gepost op: januari 04, 2013, 03:12:11 pm »
De honing die ik gebruik komt bij Bijenschans Steegland vandaan, dus sec gezien is het Blaricumse honing. Mijn ouders houden daar ook bijen en ik ga di jaar de basiscursus volgen tot imker, dan wordt het echte Huizer honing. Ik heb nog 1fles "pure" mede over. Waarbij ik niks heb toegevoegd. Momenteel brouw ik 25 liter Klamath mede. Hierbij heb ik een flinke dosis gedroogde Sint-janskruid  aan toegevoegd. De most smaakt enorm lekker. Dus ik ben benieuwd naar het eind resultaat

We kunnen er rustig vanuit gaan dat Rembrandt nooit gevoetbalt heeft. thans niet in clubverband