Gebral en geraaskal > Moppen en slechte grappen over mede.

nou mede-mede-minnaars en -minnaressen, post nou es een grap!!!

<< < (5/5)

Karlo:
Evil can Hevel!


 ;D

De Baldadige Bij:
http://www.josklever.nl/Humor/bijen.htm

Omdat Big Daddy Bee zich ervoor schaamt dat ie hierom moest lachen post ik het maar even. Oh en oops, ik heb toch niet erbij gezegd dat hij het eigenlijk gevonden heeft en bijna naast zijn stoel lag van het lachen he? Hij wil liever niet dat de rest van de wereld dat weet...
dus als ik het per ongeluk zei, doe maar net of je het niet gelezen hebt he?

want het zijn ook wel echt heeeeeeeel erg slechte grappen!

Atala:
Wat een flauwe grappen allemaal. Ik vind er niks meer aan en ik stop met mede maken. Ik lust toch al geen honing om eerlijk te zijn. Vraag me niet waarom, maar er zit altijd zo'n bijsmaakje aan.

Bulls:

--- Citaat van: Atala op augustus 23, 2011, 11:29:01 am ---Wat een flauwe grappen allemaal. Ik vind er niks meer aan en ik stop met mede maken. Ik lust toch al geen honing om eerlijk te zijn. Vraag me niet waarom, maar er zit altijd zo'n bijsmaakje aan.

--- Einde van citaat ---

Dit hoort in de kwaaie dronk want dit is juist een hele slechte grap.  :'(

Big Daddy Bee:
We hebben al eens iemand uit de kwaede dronck verwijderd, want wat hij gepost had was niet echt heel kwaed  :)

Dit vind ik ook een twijfelgeval, hele slechte grappen zijn namelijk vaak weer erg lollig, bovendien had ik zelf aan Atala gevraagd of ze hem hier neer wou zetten haha  ::)  8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie