Gebral en geraaskal > Dronkemanspraat

Yumyum mede!

(1/3) > >>

Isilme:
Dacht even een topic te openen voor alle uitlatingen die je hebt tijdens het nuttigen van je zelfgebrouwen of andere heerlijke mede!


Frambozen-cranberry-sinaasappelmede. Waaaaaaaaaauuuuuuuwwwwwww... Ik zou zeggen, een ******* voor je smaakpapillen  ))J Goed gedaan Isilme! (haha, eigen lof smaakt toch lekker!)

De Baldadige Bij:
mooi kleurtje ook! maareh, het recept is dus een aanrader?

Soro:
ow prachtig!!! Krijg er dorst van  :P ))J
proost ;)

Isilme:
Het recept is ZEKER aan te raden  ^-^ Je moet de mede wel een tijd laten rijpen. In't begin smaakte hij te scherp en te jong, maar na een dikke anderhalve maand was dit helemaal verdwenen. Hoe hij evolueert als hij nog langer rijpt, kan ik spijtig genoeg niet zeggen, want de framboosvariant is al op  ::)

De Baldadige Bij:
al op... hoeveel liter had je gemaakt?
Ik had trouwens vrijdag het geluk om bij een vriendin te zijn die ik een jaar geleden ongeveer een fles mede kado gedaan heb van onze eerste oogst, ze had hem nog niet op gedronken, bewaard voor een speciale gelegenheid hahaha. En die van ons was natuurlijk al lang op ook.
Nu hadden we ons net ingeschreven voor een cursus buikdansen, dus speciaal genoeg vond ze. Was wel leuk, en lekker om te proeven hoe die nu smaakte. Erg lekker! Toch handig om af en toe wat flessen kado te doen aan mensen die ze voor speciale gelegenheden bewaren hahaha ))J

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie