Gebral en geraaskal > Moppen en slechte grappen over mede.

echt de allerslechtste grap oooooit!!! lees maar niet!

(1/2) > >>

De Baldadige Bij:
Een geslaagde zakenman uit Amsterdam gaat in Drenthe op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens Imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door ! Roept hij tegen de boer, die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !"
Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben ! Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. "Mijn god, zegt de boer, ze hebben je toch niet gestoken?"
Nee, dat niet zegt de amsterdammer maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken !

Karlo:
hahaha die is echt heel oud!!!

De Baldadige Bij:
oef.... gelukkig maar, dan denkt men tenminste niet dat ik hem zelf bedacht heb.

Draak:
Ik kende hem nog niet   :-[

Soro:
Muahahahah das een goeie  :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie