Evenementen > Proeverijen

Keuring van mede

<< < (3/5) > >>

Karlo:
Ik kan me best voorstellen dat dat keuringsformulier enzo aangepast gaat worden. Het dekt bij lange na de lading niet. Waar moet je bijvoorbeeld heen met een kastanjemede en hoe geef je dat aan op het formulier? En hoe zit het met bijvoorbeeld een metheglin?

De Baldadige Bij:
Ik zie trouwens ergens nog niet helemaal in waar die keuring dan nuttig voor is, behalve dan misschien voor de lol, de eer en de vergelijk ofzo. Als je dan 'goedgekeurde' mede hebt. En je mag hem toch niet verkopen. Dan heb je een keurmerk of iets toch ook helemaal niet nodig?

Karlo:
Als ze weten waar ze over praten kunnen ze je wel vertellen waar het mis gaat bij je mede. En als ie goed is...tja... wie weet is het dan toch iets voor de verkoop?  ???

De Baldadige Bij:
verkoop? maar dan heb ik zelf niks meer te drinken! weet je hoe hard die mede er doorheen gaat als ik es wat vrienden uitnodig?

Bijker:
De uitnodigingsbrief ontvangen met informatie over de keuringen van bijenproducten op de markt van Melk en Honing op 6 augustus te Zuidlaren.
Er is daar de grootste keuring van BIjenproducten in het Noorden en ook de grootste bijen- en natuurmarkt van Nederland! 8)
Voor de winnaar(s) een wisselbeker en dit jaar voor de mooiste/beste/lekkerste mede een medaille en certificaat.
Voor de mooiste mede is dit jaar een medaille beschikbaar met certificaat!
Kom met uw zelfgemaakte mede en wasproducten naar de stand van het Bijkersgilde.
Dat kan tot zaterdag 6 augustus voor 10.00 uur.
Meer info over de markt op www.bijpraot.nl
Zou leuk zijn om daar met wat forumleden aan deel te nemen?!?! ))J

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie