Evenementen > Proeverijen

Keuring van mede

(1/5) > >>

Bijker:
In deze topic staan proeverijen centraal.Tijdens de markt van Melk en Honing in Zuidlaren op de eerste zaterdag in augustus is altijd de grootste honingkeuring van het Noorden.
Ook mede valt daaronder.
Misschien een leuk idee om daar dit jaar wat meer aandacht aan te besteden.
A: er komt een nieuw keuringsformulier van de NCvB.
B: uitgave van het boekje Mede: maken, drinken en genieten van het Bijkersgilde.
C: de cursus mede maken die 12maart start in Roden
D: omdat er iedere dag wel een reden moet zijn om een feestje te bouwen.
E: normaal is er aandacht aldaar voor honingcake en gebak, en dat doen ze niet meer.

Als er belangstelling is voor de keruring met voldoende deelnemers zorgt het Bijkersgilde dit jaar voor een fraaie medaille voor de beste mede!
Het duurt nog even maar dan kan je er alvast rekening mee houden.

Zal ik binnenkort het nieuwe keuringsformulier vermelden als dat gereed is.


NCvB= Nederlandse Commissie van Bijenproducten

Karlo:
Houdt zich in om dan ook maar voor zichzelf reclame te maken* Wat voor aandacht heb je daarbij in gedachten Bijker? Als het om een post op dit forum gaat heb je het bij deze geregeld :P

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Karlo op januari 26, 2011, 06:57:54 pm ---Houdt zich in om dan ook maar voor zichzelf reclame te maken* Wat voor aandacht heb je daarbij in gedachten Bijker? Als het om een post op dit forum gaat heb je het bij deze geregeld :P

--- Einde van citaat ---

maak gerust reclame voor jezelf hoor, als het tenminste met mede te maken heeft mag dat. Zolang je maar niet vergeet ook af en toe elders een beetje reclame voor het forum te maken dan :)

m.kolsters:
       :D   Als er belangstelling is voor de keuring met voldoende deelnemers zorgt het
       Bijkersgilde dit jaar voor een fraaie medaille voor de beste mede! :-[

Als we mee willen doen kom je dan de mede ophalen, heb al meer prijzen dus kan er deze ook wel bij ;)
En met hoeveel soorten mag je mee doen :P

De Baldadige Bij:
mijn mede voldoet vooralsnog niet aan de regels, dus ik mag niet meedoen helaasch!
maar gelukkig heb ik hem zelf al wel goedgekeurd :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie