Mede > Medesoorten en -smaken

hele oude mede

(1/1)

Karlo:
*Geeft zijn fles mede uit 1982 een knuffel en gaat slapen*

Poppe:
...mmmm dat is oud.
Maar ik ben pas onder de indruk als er ook 1982 liter mede inzit ;)

Draak:
Een beetje oude is best wel heel lekker, dus hele oude vast nog veel lekkerder. Helaas overleeft mijn eigen mede vrijwel nooit zijn eerste levensjaar.

Aegir:
Als je nu eens ervan geniet bij een gelegenheid, een jubeleum ofzo? Daarna vul je hem opnieuw, maar met water, plak er een label op en verlap je hem als 15 jaar oude mede 'om te bewaren' ? ;)
Ik vraag mij af, hoeveel jaren het zo kan duren vooraleer mensen zo'n bedrog - niet dat ik je dat voorstel hoor - doorhebben en of het bestaat.

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Aegir op maart 10, 2011, 11:44:31 am ---Als je nu eens ervan geniet bij een gelegenheid, een jubeleum ofzo? Daarna vul je hem opnieuw, maar met water, plak er een label op en verlap je hem als 15 jaar oude mede 'om te bewaren' ? ;)
Ik vraag mij af, hoeveel jaren het zo kan duren vooraleer mensen zo'n bedrog - niet dat ik je dat voorstel hoor - doorhebben en of het bestaat.

--- Einde van citaat ---

Het idee is nog erger als je de fles volplast :) ziet er dan wel uit als mede, en als je de avond ervoor al die mede hebt opgedronken... smaakt het er misschien ook nog wel een beetje naar  >:D

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie